mandag den 13. august 2012

The Dark Knight Rises

Dagen igår tilbragte jeg med min onkel William. Det var fedt at have en hel dag alene med ham, da vi kun ses nogle få dage om året. Vi startede dagen ud med min farfar og hyggede med ham lidt. Da vi så havde fået sat ham af tog vi i Dolphin Mall (massere af outlets) og shoppede i flere timer. Vi besluttede at spise på "Fridays" og fik os noget lækkert mad. Herefter shoppede vi lidt mere og så kørte vi i Aventura Mall for at se "The Dark Knight Rises". Jeg havde ikke de store forventninger til film, ikke at jeg forventede den var dårlig, men har vel aldrig været Batman fan :-)) Filmen var over alle mine forventninger FANTASTISK! 

Dagen inden havde jeg igen været i biografen med min søster og onkel William, hvor vi så "Ted". Den var også god, men mere en sjov film. Begge film kan klart anbefales! Efter to dage med biograf, er jeg kommet helt i filmhumør, så snupper nok lige endnu en film iaften :-))) Enten "Step Up Revolution" eller "The Amazing Spider-Man"..

Kys, N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar